<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “cu 7 ani in urma si doar 3 ani au trecut”
    Posted at 02 April 2010 at 10:20 PM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Anonymous Anonymous says so:
      April 05, 2010 12:12 AM  

      invata sa scrii corect top

    • Anonymous Anonymous says so:
      April 05, 2010 12:12 AM  

      full size e mai mic ca blog-size////lame top

    • Blogger Stelian Popa says so:
      April 05, 2010 12:23 AM  

      Imi pare rau dar platforma acestui blog nu este testata pe rezolutii mici cum ai tu.
      Un monitor wide sau unul cu cel putin o rezolutie de 1024px ti-ar arata ca poza full-size are defapt 800px latura lunga spre deosebire de 640px cat este pe blog, sau poate iti arata deja si nu iti dai tu seama.
      Ms. am corectat eventualele greseli. top

    • Anonymous Anonymous says so:
      April 06, 2010 3:18 PM  

      @ Stelian Popa says so:
      April 05, 2010 12:23 AM

      nu are legatura cu rezolutia ecranului stelica, pur si simplu sunt mai mari in post decat in "full-size". basta top

    • Anonymous Alina says so:
      April 06, 2010 9:45 PM  

      Anonymous says so:
      April 06, 2010 3:18 PM

      nu are legatura cu rezolutia ecranului stelica, pur si simplu sunt mai mari in post top
      decat in "full-size".basta

      doar la tine. la altii nu. deci la tine e o probl. basta. top

    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    cu 7 ani in urma si doar 3 ani au trecut


    Paolo Nutini - Northern Skies


    Nu incurajez critica deloc pentru pozele urmatoare. Mi se pare lipsita de bun simt si nedreapta si nu reprezinta deloc atitudinea fotograf-privitor pentru ca nu poate fi asa. Adica, cu totii probabil am avut un inceput, iar asteptarile nu puteau fi mari.
    Si poate ca asa incepe povestea... povestea mea in imagini dezvaluita dupa 3 ani de blog (ps: in luna martie s-au implinit 3 ani de cand incerc sa blogaresc fotografii). Din cate cred sau asa imi amintesc sunt cred ca primele mele fotografii, prima data cand am avut "responsabilitatea" unui aparat in mana mea.
    Cred ca vroiam sa devin fotograf, i guess not!

    *pe film.click pentru full-size




    Labels:

    Click here to add a comment