<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “Verona 2011”
    Posted at 30 January 2012 at 12:45 AM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    Verona 2011




    Planurile si optiunile pentru Craciunul 2011 abia daca puteau fi numarate la degetele de la o mana, practic nu aveam, pana cand am ales sa petrec sarbatorile alaturi de unchiul si matusa mea in Italia, cu gandul ca ma voi intoarce plin cu sute de cadre mult mai bune ca acum 4 ani. Planul nu a functionat deloc asa, cu greu am strans 2 foldere de negative si vreo 20 de fotografii digitale. Cred ca mai important a fost ca am avut ocazia sa vad mai bine orasul decat sa il surprind. Pur si simplu nu simteam cadrele asa cum mi-as fi dorit. Departe de niste reguli compozitionale si cadre pe care as fi vrut sa le fotografiez, nu fac altceva decat sa dezvalui o serie de poze turistice... Poate ca am fost lenes, dar am tras numai pe film. Apropo, imaginile nu sunt cu mult mai multe decat cele de aici.
    Faceti cunostinta cu Bolognia de sus.





    Aproape in fiecare zi cand am iesit in Verona, am facut o vizita la casa Julietei. Suna foarte romantic, dar mereu nu era acasa.




    La un moment dat, verisorul meu Alexandru a fost pompier pentru un eveniment caritabil din centrul orasului.


















    Imagini de la castelul de pe colina. Chiar merita efortul sa urci scarile, pentru ca panorama orasului este frumoasa.





    Sper ca acest post sa nu fi fost la fel de plictisior precum zborul meu la intoarcere. Ingramaditi doar 5o de pasageri intr-un jet, nu am avut deloc o priveliste placuta asupra Europei acoperita deja se nori, semn ca anotimpul rece isi facea prezenta tot mai mult. Am avut insa placerea unei escale la Timisoara, pentru prima data ajungand in vestul tarii. Ayee!

    Labels: ,

    Click here to add a comment